MKB 510x382-1

De tankpas van MKB-Brandstof kwam in Nederland op de markt in 2006.
Voor de introductie van de tankpas is radio als primair medium ingezet.

Double-O heeft hiervoor een concept ontwikkeld dat de Nederlandse radio een aantal jaar flink heeft beziggehouden.

Onderdeel van de strategie was de introductie van Tom de Ridder, de altijd optimistische ambassadeur van MKB-Brandstof. In heel korte tijd kende ondernemend Nederland de voordelen van de tankpas en is het aantal klanten uitbundig gegroeid.

MKB%20diensten%20kopie

Bonnetjesloos 2016

Persconferentie

Lift

In 2017 is Tom op een welverdiende vakantie gegaan en heeft Double-O
op basis van een aangescherpte merk identiteit een nieuwe
radiocampagne ontwikkeld.

Bonnetjes bewaren 2020

Vooruit kijken 2020

Electrisch 2020

Om de nieuwe ambities kracht bij te zetten hebben we in nauwe samenwerking met Martin Schuurman, oprichter van MKB-Brandstof, ‘Groeifactor’ ontwikkeld. Een serie van 88 podcasts waarin Groei goeroe Kees de Jong in openhartig gesprek gaat met bevlogen ondernemers.

Groeifactor Radio 1

Groeifactor Radio 2

Groeifactor Radio 3

In de huidige campagne richt Mkb brandstof zich met een nieuwe missie op een groeiende behoefte bij ondernemend Nederland: de omschakeling naar klimaatpositief reizen. Het doel is om alle aangesloten ondernemers in 2025 klimaatpositief op weg te laten zijn.

Laadpaal 2020

Vast tarief laden

Ook voor ZZP-ers

© copyright 2020 - Double-O