MKB 510x382-1

De tankpas van MKB-Brandstof kwam in Nederland op de markt in 2006. Voor de introductie van de tankpas is radio als primair medium ingezet.

‘Ontwikkel een effectief concept om onze doelgroepen kennis te laten maken met de voordelen van de tankpas van MKB-Brandstof’

MKB%20diensten%20kopie

Met deze opdracht hebben we een concept ontwikkeld dat de Nederlandse radiowereld een aantal jaar flink heeft beziggehouden.
Onderdeel van onze strategie was de introductie van Tom de Ridder, de altijd optimistische ambassadeur van MKB-Brandstof. In no-time kende ondernemend Nederland de voordelen van de tankpas en is het aantal klanten uitbundig gegroeid.

nieuwjaar

pers

Lift

In 2017 is Tom op een welverdiende vakantie gegaan en hebben we op basis van een aangescherpte merk identiteit een nieuwe radiocampagne ontwikkeld.

Bonnetjes

VOORUIT KIJKEN

Electrisch

Om de nieuwe ambities kracht bij te zetten hebben we in nauwe samenwerking met Martin Schuurman, oprichter van MKB-Brandstof, ‘Groeifactor’ ontwikkeld. Een serie van 88 podcasts waarin Groei goeroe Kees de Jong in openhartig gesprek gaat met bevlogen ondernemers.

GROEIFACTOR 1

GROEIFACTOR 2

GROEIFACTOR 3

In de huidige campagne richt Mkb brandstof zich met een nieuwe missie op een groeiende behoefte bij ondernemend Nederland: de omschakeling naar klimaatpositief reizen. Het doel is om alle aangesloten ondernemers in 2025 klimaatpositief op weg te laten zijn.

Laadpaal

Vast tarief

ZZP-ers

© copyright 2020 - Double-O