jura logo-klein

Innovatie, precisie, kwaliteit, betrouwbaarheid, duurzaamheid en service zijn de kernwaarden van Jura Elektroapparate AG. Sinds 1931 is JURA actief in de ontwikkeling van innovatieve en kwalitatief hoogwaardige huishoudelijke apparatuur. 

Als enige merk ter wereld spitst Jura zich volledig toe op premium-volautomaten voor koffiespecialiteiten.

Met deze campagne maakte Jura zijn debuut op de Nederlandse radio.

De opdracht was om in 20 seconden de kernwaarden van Jura te communiceren
met de zakelijke markt als belangrijkste doelgroep.






Jura Grandioos






Robin den Braber

placeholder user

Marketingmanager Nederland

Double-O Radio wist tijdens onze prettige samenwerking de perfecte balans te vinden; opvallend doch bescheiden.
Cruciaal was de keuze voor de warme stem, vanaf de eerste seconde krijg je zin in koffie! Ondersteund met de geluiden van onze koffiemachines, weet de spot binnen 20 seconde de volledige kern van ons verhaal over te brengen!

© copyright 2020 - Double-O